Szövegelünk

Facebook Kampányok készítése

A Facebook jelenlét ma már nélkülözhetetlen egy cég életében, akárcsak a rendszeresen frissülő, úgymond „élő” közösségi posztok, vagy a megjelenő szövegek színvonala és tartalma. Egy új termék vagy szolgáltatás bevezetéséhez fontos a jól felépített és átgondolt Facebook kampányok készítése. A megfelelő időben és színvonalon elindított reklámhadjárat egyik fő szempontja a naprakészség. A célirányosan vezetett Facebook kampány megnövelheti a céges weboldal látogatottságát, beépíthető a linkmarketing stratégiákba, akár keresőoptimalizálás mellett is.

Facebook kampány általános ismeretek, Facebook kampány készítése

Vállajuk új márkák indulókampányát, és a hozzájuk kapcsolódó online közönségszervezést.

Ismerjük az eszközöket és a lehetőségeket, amelyeket a Facebook jelenleg biztosít a felhasználók számára. A lényeg: a megfelelő személyeknek a megfelelő üzenetet eljuttatni a megfelelő időben.

Hirdetés és hirdetés között is van különbség. A célközönség meghatározása után kezdjük el tervezni, hogy melyik Facebook hirdetéstípussal érdemes élni, és melyikkel nem.

Ismerjük az eszközöket és a lehetőségeket, amelyeket a Facebook jelenleg biztosít a felhasználók számára. A lényeg: a megfelelő személyeknek a megfelelő üzenetet eljuttatni a megfelelő időben.

A bejegyzéseket megjelenés előtt tartalmilag és formailag egyeztetjük az ügyféllel. Amennyiben jóváhagyja, kikerül az oldalra.

Egyértelmű cél, hogy több ajánlatkérő, vagy vásárló bukkanjon fel a kampány alatt, illetve azt követően. A Facebook kitűnő platform a márkaismertség növelésére. Figyelemfelkeltő posztokkal nem csak új terméket lehet bevezetni, de a már meglévőkkel kapcsolatban is fenntartható az érdeklődés.

Vállaljuk videós hirdetések elhelyezését is. Ma már egyre többen döntenek a hirdetési stratégiák közül a videóhirdetés mellett. És mivel a Facebook határozottan támogatja a videós tartalmakat, érdemes beépíteni egy-egy kampányba. A rövid videókkal hatékonyan felhívható a figyelem, és részletesebben bemutatható a termék. A dinamikus termékhirdetéseknek ma már a videó az alapja, ami tökéletes eszköz arra is, hogy a későbbiekben újabb üzenetekkel szólítsuk meg az érdeklődőket.

Megújuló tartalom generálás: minden marketinges tudja, hogy ha túl sűrűn használja a Facebook kampányt, a felhasználók megszokják a jelenlétet, és reklámvakság alakul ki náluk. Ennek megtörésére kell egy kreatív csapat, amely „több szem többet lát” alapon mindig képes újabb irányba vinni a stratégiát.  

Vállaljuk fotógalériák létrehozását, profilon belül. A képek jól bevált, könnyedén és hatékonyan alkalmazható online marketingeszközök, így a Facebook kampányok során is bevethetőek. Megfelelőek egy konkrét, vagy akár egyszerre több termék népszerűsítésére is.

Utazás a webmarketing világában

Tudjon meg többet a webmarketing szerepéről az online értékesítésben

A KOMP –  KKV Online Marketing Projekt szakemberei akik egyben a Szövegelünk.hu munkatársai is, nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy megfelelő minőségű honlappal, a honlapon pedig tökéletes tartalommal biztosítsák vállalkozásod részére az online jelenlétet.

MERT AZ ONLINE JELENLÉT JELENLEG A LEGOLCSÓBB ÉS LEGMEGTÉRÜLŐBB MARKETINGLEHETŐSÉG.

Az online jelenlét természetesen nem csak a vállalkozás honlapjából áll. Ma már fontos, de tartalommarketing filozófiánk szerint nem nem minden esetben szükséges  a közösségi marketing jelenlét is. Éppen ezért ott, ahol elengedhetetlen, Facebook oldalakat készítünk és kezelünk a vállalkozás honlapjához kapcsolódóan. A Facebook oldalak megírására is nagy hangsúlyt fektetünk, hiszen ha szükséges a közösségi média jelenlét, akkor ott is magas tartalommarketing értékű szövegekkel lehet csak elérni a kitűzött célokat, amelyek közül a legfontosabb, hogy úgy érjük el egy vállalkozás bevételeinek a növelését, hogy az költséghatékony és az esetek nagy részében nyereséges legyen.