Szövegelünk

PR cikk és cégbemutatás

Miért fontos PR cikk, cégbemutató írása és megjelenítése vállalkozása életében.

A PR cikk, cégbemutató a virtuális jelenlét fontos eleme, a PR cikk írása, cégbemutató írása ezért körültekintést, odafigyelést igényel. Ezen tartalmakba fontos, hogy minden esetben a cégről vagy annak termékeiről, szolgáltatásairól szóljon.

Ha egy aktív cégnek – mely dinamikusan fejlődőnek vallja magát –, nincs weboldala, az nem csak „komolytalan”, de láthatatlan is a piacon. Ma már nem a telefonkönyvet üti fel az ügyfél, ha kíváncsi egy adott termékre vagy szolgáltatásra: az internetes keresőket fogja használni. Ott dől el, hogy cégünk hová sorolódik az online prioritásban – és nem utolsósorban: hol tart PR-szempontból.

Induló honlapunkat egy határozott PR-kampánnyal népszerűsíthetjük. Ahogyan nincs két egyforma PR-stratégia, ugyanígy változékonyak az eszközök is, a hangvétel, a stílus, a szerkezet. Mindezt csak egy gyakorlott, elkötelezett csapat képes megfelelően koordinálni. A PR cikk írás, egy cégbemutató írás szoros követelményrendszernek kell, hogy megfeleljen. Az nem elég, ha a titkárnő ír róla hat mondatot. A PR cikk írása, valójában egy olyan cégbemutató írása, ahol adott szűk keretek között, de mindent képesek vagyunk elmondani cégéről.

Mit ajánlunk a PR és cégbemutatás terén

PR-cikkek megírása

A PR célú honlapoldalak tervezése, szerkesztése és fenntartása mellett vállaljuk PR-cikkek megírását is. Egy mai PR-cikk már nem rámenős, inkább észrevétlenül próbál hatékony és komolyan vehető lenni.

PR-tartalmak szerkesztése

Vállaljuk cégek, intézmények netes PR-tartalmainak szerkesztését, termékek és szolgáltatások olvasmányos, stílusos, figyelemfelkeltő leírását. Az újságírók folyamatosan keresik a témákat, de ha már az első mondat után továbblépnek honlapunkról, akkor nem a mi cégünket fogják választani.

Marketingszöveg írás

Te adod a szöveget, mi adjuk a stílust! Ha nincs saját szöveged, segítünk a megírásával. A célszerű és jól felépített marketingtevékenység egyik ismérve, hogy az olvasó nem is észleli, hogy valójában egy cikkbe ágyazott reklámot olvas. A célközönség magától megteremtődik, és a szövegünk lassan átlagos tartalomnak tűnik majd, nem pedig célzott reklámnak.

PR-platform létrehozása

Egy PR-cikk objektív, informatív, és hatékony, mindemellett gyakorlott csapatunk nagy hangsúlyt fektet a vevőkapcsolatok ápolására, támogatására is. Új termék bevezetéséhez, termékfrissítéshez vagy arculatváltáshoz egy a formai követelményeknek megfelelő, online PR-platformot hozunk létre.

Véleményformáló PR-tartalmak

Fontos, hogy egy PR-cikk véleményformáló legyen, és az olvasó ajánlja az ismerőseinek.

Életközeli PR

A vállalatok vezetőinek egyik legnagyobb tévhite, hogy cégük tökéletesen beazonosítható, promócióikat, bannereiket mindenki ismeri. Ezzel csak egy baj van: a feltevés nem életközeli, nem tapasztalati alapú. A hírnév jön, majd fokozatosan halványul, ha nincs „karbantartva”. Néha ott kell állni egy kicsit a „boltok polcainál”, és nézni, hogy ki veszi le vagy teszi vissza a termékünket.

A képanyag fontossága a PR-megjelenésben

Minden jól összerakott PR-cikkbe szükséges a jó minőségű fotó. Segítünk a megfelelő képanyag kiválasztásában vagy elkészítésében, szoros együttműködésben a megbízóval.

Termékbevezetés

Vállaljuk szakértői tartalom létrehozását termékbevezetéshez is, valamint PR-kampánnyal összekötött, koherens keresőoptimalizálást, tartalommarketinget, webdesignt és webáruház fejlesztést, esetleg az úgynevezett „énmárkák” felépítését is.

Tudatos, tervezett szövegírás

A szöveg relevanciájának szempontjából nem mindegy, milyen mondatok közé ágyazzuk a céges honlapunkra mutató linket. Az sem mindegy, milyen minőségű szöveg van a link körül. Mi  odafigyeléssel építjük fel szövegeinket, összhangban a cégfilozófiával és az adott vállalkozás egyéb küldetésével.

Utazás a webmarketing világában

Tudjon meg többet a webmarketing szerepéről az online értékesítésben

A KOMP –  KKV Online Marketing Projekt szakemberei akik egyben a Szövegelünk.hu munkatársai is, nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy megfelelő minőségű honlappal, a honlapon pedig tökéletes tartalommal biztosítsák vállalkozásod részére az online jelenlétet.

MERT AZ ONLINE JELENLÉT JELENLEG A LEGOLCSÓBB ÉS LEGMEGTÉRÜLŐBB MARKETINGLEHETŐSÉG.

Az online jelenlét természetesen nem csak a vállalkozás honlapjából áll. Ma már fontos, de tartalommarketing filozófiánk szerint nem nem minden esetben szükséges  a közösségi marketing jelenlét is. Éppen ezért ott, ahol elengedhetetlen, Facebook oldalakat készítünk és kezelünk a vállalkozás honlapjához kapcsolódóan. A Facebook oldalak megírására is nagy hangsúlyt fektetünk, hiszen ha szükséges a közösségi média jelenlét, akkor ott is magas tartalommarketing értékű szövegekkel lehet csak elérni a kitűzött célokat, amelyek közül a legfontosabb, hogy úgy érjük el egy vállalkozás bevételeinek a növelését, hogy az költséghatékony és az esetek nagy részében nyereséges legyen.