Miért fontos PR cikk, cégbemutató írása és megjelenítése vállalkozása életében.
A PR cikk, cégbemutató a virtuális jelenlét fontos eleme, a PR cikk írása, cégbemutató írása ezért körültekintést, odafigyelést igényel. Ezen tartalmakba fontos, hogy minden esetben a cégről vagy annak termékeiről, szolgáltatásairól szóljon.
Ha egy aktív cégnek – mely dinamikusan fejlődőnek vallja magát –, nincs weboldala, az nem csak „komolytalan”, de láthatatlan is a piacon. Ma már nem a telefonkönyvet üti fel az ügyfél, ha kíváncsi egy adott termékre vagy szolgáltatásra: az internetes keresőket fogja használni. Ott dől el, hogy cégünk hová sorolódik az online prioritásban – és nem utolsósorban: hol tart PR-szempontból.
Induló honlapunkat egy határozott PR-kampánnyal népszerűsíthetjük. Ahogyan nincs két egyforma PR-stratégia, ugyanígy változékonyak az eszközök is, a hangvétel, a stílus, a szerkezet. Mindezt csak egy gyakorlott, elkötelezett csapat képes megfelelően koordinálni. A PR cikk írás, egy cégbemutató írás szoros követelményrendszernek kell, hogy megfeleljen. Az nem elég, ha a titkárnő ír róla hat mondatot. A PR cikk írása, valójában egy olyan cégbemutató írása, ahol adott szűk keretek között, de mindent képesek vagyunk elmondani cégéről.